niedziela, 15 marca 2015

City Trial Grand Prix Warszawa ...biegi po lesie zimową porą :)

Muszę przyznać, że już w zeszłym sezonie miałam ochotę wziąć udział w City Trial (z Biegiem Natury), ale jak to ja ogarnęłam się w jakoś chyba w połowie cyklu więc postanowiłam tym razem śledzić kiedy ruszą zapisy i nie odpuścić tak łatwo. Czemu tak chciałam wziąć udział w tych biegach? Jest kilka powodów ...
... po pierwsze uwielbiam biegać po lesie, parkach - aktywność na łonie natury to dla mnie najlepsza forma relaksu
... po drugie - jest to seria raczej kameralnych biegów, bez napinki, bicia rekordów i tłumów na starcie
... po trzecie zapisanie się od razu na 6 biegów motywuje do pracy przez cały zimowy sezon
... po czwarte własnie zimą jest mało biegów a jednak takie starty działają mobilizująco szczególnie w te dni kiedy szybko robi się ciemno, jest zimno i czasami potrzeba dużo silnej woli by ruszyć się z kanapy
No i tak całkiem przypadkiem mogłam obserwować jak moja skromna forma rośnie z miesiąca na miesiąc :)
citytrial
Ładny progres prawda? :)
P.S. już dziś wiem, że na kolejny sezon 2015/2016 na pewno się zapiszę i polecam wszystkim którzy lubią biegać po lesie, zimą w gorącej atmosferze!
A zapomniałam dodać, że organizowane są również biegi dla dzieciaków, które swoim uśmiechem i postawą ładują nasze baterie jak nikt inny :)
No i na mecie jest zawsze pyszna gorąca herbata i rogaliki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz