sobota, 14 marca 2015

kokosowy pudding z nasionami chia

Już jakiś czas temu znalazłam przepis na kokosowy pudding z nasionami chia i jakoś nie mogłam się zebrać za jego zrobienie. Nasiona miałam, mleko roślinne mam zawsze w domu brakowało tylko mleczka kokosowego ;) a jak już było to wykorzystywałam jej do czegoś innego.
W ten weekend przyszła wreszcie pora na niego! :) i zrobiłam go stanowczo za mała ;)
100_8711
Składniki na 2-4 porcje:
  • 400 ml mleka kokosowego
  • 100 ml dowolnego mleka
  • 4 łyżki nasion chia
  • 2 łyżki syropu z agawy (ja zastąpiłam 1 łyżką miodu)
  • 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
  • do podanie świeże owoce, syrop lub konfitura - ja użyłam jagód goji
Do miski wlać obydwa rodzaje mleka, wsypać ziarna, syrop z agawy i wanilię. Wszystko wymieszać, przelać do przygotowanych szklanek (słoiczków) i odstawić do lodówki na 3 godziny lub całą noc. Podawać z owocami lub syropem
Mniam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz