sobota, 21 lutego 2015

jeśli brak Ci pomysłu na obiad!

... proponuję Ci łatwy i szybki do przygotowania obiad w postaci pieczonego łososia podanego z kaszą jęczmienną z warzywami.
Najdłużej zajmuje upieczenie łososia ... 20-25 minut w piekarniku! Reszta to kwestia ugotowania kaszy i uduszenia warzyw. Ja wybrałam dzisiaj kaszę jęczmienną wiejską i mieszankę warzyw na patelnie z tymiankiem.
Najpierw zaczęłam od przygotowania łososia - umytego i osuszonego oprószyłam solą, pieprzem i ziołami prowansalskimi, zawinęłam w folię i do piekarnika na 20 minut (temperatura 180 stopni). W garnku w lekko osolonej wodzie ugotowałam kaszę. Na patelni zeszkliłam czerwoną cebulę i 3 ząbki czosnku, dodałam mieszankę warzyw i podlałam odrobiną wody. Pod koniec duszenia warzy dodałam załączone do mieszanki przyprawy. Następnie kaszę połączyłam z warzywami i gotowe!
Szybki i pożywny obiad w 25 minut!
20150221_140038

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz