sobota, 3 stycznia 2015

ciasta, ciasteczka

Moja przygoda z odchudzaniem zainspirowała mnie do pieczenia ciast! :)

Od zawsze uwielbiałam słodycze w każdej postaci. Ciasta, ciasteczka, batoniki, desery - jednym słowem wszystko!
I pewnie ta moja skłonność do słodkości doprowadziła, do tego, że musiałam zacząć się odchudzać ;)
Aleee to właśnie pani dietetyk podsunęła mi pomysł na ciasto z fasoli!
Pierwsze wyszło wizualnie mniaaaam ale było hmm niezjadliwe ;)

Jak to ja się tak łatwo nie poddaję, więc zaczęłam szukać przepisów, eksperymentować, poprawiać i udoskonalać i mam parę takich przepisów!
Dzieciaki uwielbiają moje babeczki z cieciorki o mocno cynamonowym smaku, ciasto z fasoli zrobiło w pracy taka furorę, że wszystkie koleżanki teraz pieką takie samo.
A ja gdy mam ochotę na coś słodkiego bezkarnie zjadam krucha babeczkę z cieciorki z masą serową i owocami  :)
muffinki z cieciorki mocno cynamonowe
ciasto z fasoli z polewą z gorzkiej czekolady

Na wigilię w tym roku ciasto z fasoli doprawiłam przyprawą do piernika a babeczki z cieciorki w wersji kruchej wypełniłam masą makową z odrobiną budyniu i pomarańczą! 
Do tego browne z kaszy jaglanej mocno czekoladowe, kule śnieżne z mąki orkiszowej i migdałów ...




2 komentarze:

  1. A gdzie przepisy? :( bardzo mnie zaintrygowały Twoje przepisy.
    - lakomczuch.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepisy będą będą :) jak znajdę chwilę to może dzisiaj wrzucę coś na początek :)

    OdpowiedzUsuń