środa, 14 stycznia 2015

pierwsze styczniowe starty za mną :)

Nowy rok zaczęłam od bardzo fajnych biegów!


Pierwszy to "9 bieg Policz się z Cukrzycą" w ramach 23 Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Muszę powiedzieć, że dawno nie brałam udziału w tak pozytywnym biegu! Pomarańczowa chmara uśmiechniętych ludzi na chwilę zablokowała Centrum Warszawy :) było na prawdę super! Mimo, że pogoda wyjątkowo nie dopisała ... tak wiem przecież to pierwszy tydzień stycznia czego się spodziewałam? A no spodziewałam się lekkiego przymrozku, śniegu i pięknego słońca do tego! A była wichura, momentami grad i zamarzająca mżawka. Nie przeszkodziło to jednak zapaleńcom aby przebiec ulicami miasta 5 km i dorzucić swoją cegiełkę dla fundacji :)
A do tego udało mi się poznać fajnych ludzi, zakręconych na punkcie biegania tak jak i ja! :)
Aaa i co najważniejsze i o czym już bym zapomniała napisać - pobiłam swoją życiówkę na 5 km! :D ... hehe pewnie to dlatego, że tak zimno było i chciałam jak najszybciej skończyć i pójść gdzieś na ciepłą herbatę ;)

A drugi bieg to "On The Run PGE" który odbył się wczoraj w Łazienkach Królewskich w Warszawie. Kolejny mega fajny bieg. Sceneria taka, że nic tylko podziwiać i co chwilę się zatrzymywać bo jakieś fajne ujęcie człowiek zobaczył, albo po prostu miał popodziwiać iluminacje :) do tego również bieg charytatywny! Nie dość, że masz frajdę, bo biegasz wtedy kiedy lubisz (wieczór to zdecydowanie dla mnie najlepsza pora na bieganie ;)), w pięknie oświetlonym parku, w śród ludzi którzy podzielają Twoją pasję to jeszcze możesz pomóc innym! A co najlepsze - ma to być cykl biegów więc ja już czekam na zapisy na kolejne biegi! I zapraszam wszystkich biegających mieszkańców Warszawy  i okolic do przyłączenia się do zabawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz