niedziela, 11 stycznia 2015

1 tydzień treningów za mną! :)

Ale ten czas leci ;) jeszcze tylko zostało mi 33 treningi do debiutu w maratonie ... hehe ;)

Muszę przyznać, że prawie mi się udało zrealizować wszystko co było w planie ... mówię prawie gdyż niby dzisiaj realizowałam bieg na 12 km, ale zrobiłam go w dwóch turach ... tak wiem takie się nie liczy!
No ale od początku!

Dzień 1 - w planie było 6 km spokojnego biegu + ćwiczenia


W ramach ćwiczeń zrobiłam trening Focus T25 - Total Body Circuit. Trening trwa 30 minut i zawiera takie ćwiczenia jak przysiady, pompki, wykroki, deska. Niby tylko 30 minut ale można się zmęczyć i poczuć pracę mięśni ... już Shaun T o to zadba! A tak w ogóle to polecam ćwiczenia z tym człowiekiem z tego co wiem zrobił serie właśnie T25, Hip Hop Abs, Insanity Workout i teraz dostępne jest Insanity 30. Tego ostatniego nie znam, ale trzeba będzie zobaczyć co to :)

Dzień 2 - w planie było 8 km spokojnego biegu

 Dzień 3 - w planie było 12 km spokojnego biegu


No i tu jak widać trening podzieliłam na 2 :( najpierw 5 km biegu WOŚP - Policz się z Cukrzycą,
a jak wróciłam do domu przebrałam się w ciepłe suche ciuchy i wyszłam na kolejne 7 km ;)

Następny tydzień mam nadzieję, że lepiej będzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz