sobota, 3 stycznia 2015

Półmaraton Warszawski - 29 marzec 2015

Powoli oswajam się z myślą,  że porwalam się na 21,0975 km!  Tak, tak skoro chcę za jakiś czas przebiec maraton kiedyś trzeba się zdecydować na połówkę ;) ... no i zapisałam się na Półmaraton Warszawski!  Od wtorku wprowadzam plan który ma mnie przygotować do tego dystanu.
Nie powiem lekko nogi mi się trzęsą na samą myśl! Tyle kilometrów!  Ale nadal mam w pamięci jak balam się dystansu 5 km,  10 km ... i jak to ktoś kiedyś powiedział "nie poddawaj się, to co dzisiaj jest dla Ciebie trudne z czasem będzie tylko rozgrzewką" ... i tego się trzymam :)
W zeszłym tygodniu w ramach spalania po świątecznych kalorii przebiegłam 15,5 km w oszałamiającym czasie 01:56 ;) ale nie czas jest tu ważny.  Przekonuje się,  że jeśli solidnie się przygotuję mam szansę pokonać ten dystans!
Przede mną 12 tygodni przygotowań!  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz